lördag 11 augusti 2012

I´m back

Sista semesterdagen då.. I morgon börjar allvaret igen. Och på måndag står jag på gymmet och svettas igen.

Mitt gymkort är uppsagt, har det fram till oktober, får se hur öppettiderna blir i höst på det andra gymmet jag spanar på, för då skaffar jag nog det tidigare.

Sommaren... Vad ska man säga? Massa god mat, både nyttigt och onyttigt. Jag har gått upp ett kg tror jag, men nu ska det bort. Igen.

Min lillfis här hemma ska på dagis på måndag, så det förenklar ju saker och ting.

Och så tävlar jag nu mot en kompis. Vi har helt olika förutsättningar, men målet är detsamma.

Så vi tar en månad i taget, med egna mål. Mitt första är ett klädesplagg (hennes oxå) Och så ska jag försöka få in som rutin att gå minst 3 ggr/vecka, gärna runt milen.

Klarar jag detta nu? Självklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar