onsdag 11 juli 2012

Svensk sommar

När den är som bäst... Mest regn alltså.
Det är mycket nu, och under sommaren blir bloggen sparsamt skriven i.
Fettet sitter kvar, jag försöker sköta mig. Vissa dagar går bättre än andra. Men jag ser det såhär, det är ju snart vinter, och jag lär ju inte frysa... Skämt åsido, jag vill för fan bli smal. Hur svårt kan det vara?
Det lär inte bli mycket på gymmet då min arbetssituation förändrats radikalt, möjligen om jag byter gym (vilket jag funderat på)
Återkommer.

5 kommentarer:

  1. Halloj,
    Hoppas att allt e bra! Vad menar du med att din arbetssituation förändrats... Kram Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allt är bara bra här. Själv?
      Ang. arbetet.. Jag har fått en liten, så noll tid känns det som :-D

      Radera
  2. Ja, fördelen är att kvällarna förhoppningsvis blir tidiga :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut. Bara det att träningen blir lidande. Har så svårt att träna på kvällen, innan alla är i säng är ju klockan natt :-)Så byter jag gym, kan jag gå på pass istället, då MÅSTE jag ju träna, annars är det lätt att man bara går o drar ha ha

      Radera
  3. Ja, pass e roligare! Hos oss börjar det inte förrän efter sommaren :( Längtar! Hur liten är underverket?
    Jo, tack vi har det bra (1 v kvar till sem!!!!!). Såååå skönt!

    SvaraRadera