tisdag 5 november 2013

1,5 år

Så länge sen jag startade denna blogg, och egentligen har inte ett skvatt hänt.. Jag har gått ner, sen upp, sen ner, och upp igen.
Och nu har jag fått för mig att gå NEEER igen. Tror ni det kommer funka? Inte jag. Men skam den som ger sig.

Jag var iaf på gymmet idag, i mina nya, fina träningsskor (som jag fick skavsår av)
35 minuter orkade jag.
Helt galet. För en månad sen (då hade jag tränat i en månad) hade jag värsta kondisen (ok, vi ska inte överdriva, men jag hade ork) och nu fick jag nästan halvera vikterna :(
Det ger mig lite jävlar anamma. Andra kanske skulle knäckas, men jag är inte som alla andra. 
Så i morgon ska jag försöka orka 2 minuter på crosstrainern. Allt över det är en bonus.
O i en viktblogg ska man skriva vad man äter, men 00:17 på natten så skippar jag det.

//hon som aldrig blir smal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar