måndag 11 februari 2013

Nervös

Inför vägningen på onsdag. Inte för nåt fusk eller så, men har DEN veckan, o den är inte kul :(

Lite mat o points då.... Jag gör tvärtemot hur man borde göra, jag äter ganska lite dagtid, och spar så jag kan äta knäckebröd på kvällen.

Detta är för att jag är galet hungrig på kvällen. Skulle utan problem kunna äta ett helt paket knäckebröd.

Så gör jag.

Idag har jag ätit pasta till brunch (kryddat med pesto) och köttfärsröra.
Jag är en riktig sucker för stark mat, så förutom köttfärs o grönsaker, häller jag ner stark tacosås, hackar ner jalapenos, och kryddar ännu mer med cayennepeppar och sambal oelek :)
Det brinner i munnen, men ack så gott.

I morgon vankas laxgryta med bulgur till middag. Lunchen blir omelett med fetaost och tomat.
Frukost... Får se om jag får i mig frukost. Det är lite varannan dag på det, men det blir bättre.

Ha en härlig kväll!!
//hon som önskar hon fick o kunde äta vad hon vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar